Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2011

Mecnun - Çok Sevdim ( İncir Reçeli Unofficial VideoClip)


Çok sevdim, Çok yandım.. İçimden aşkı Sen aldın.. Hastaydım, yalnızdım.. Hep yanı başımda Seni aradım.. Aşk kaçtı, peşinde adım adım.. Uçan Balondu ipini tutamadım.. İnandığım her söze kapıldım.. Gerçeklerle yüzyüze ayıldım.. Kalbimden atamadım ismini.. Yırtıp,yakamadım o güzel resmini.. Kuşandı beynim karmaşa düşleri.. Pürneşemdi gitti, geri gelmedi.. Çok sevdim, Çok yandım.. İçimden aşkı Sen aldın.. Hastaydım, yalnızdım.. Hep yanı başımda Seni aradım.. Doya doya tatdım, olgun ulaştım.. İçimde ki nefsime tasmayı taktım.. Yılları ekledim, ardıma baktım.. Bi tatlı sendin, Tadı acı kaldın.. İçini kemirsin vicdan azabın.. Ne ekersen, O biçersin hakkın.. Hayallerin saman olsun yansın.. Mutluluğun Kursağında Kalsın.. Çok sevdim, Çok yandım.. İçimden aşkı Sen aldın.. Hastaydım, yalnızdım.. Hep yanı başımda Seni aradım