Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Βρείτε τα ζεύγη

http://www.ilahi-tr.org/egitim/29903-turkce-soru-cevap-39.html
1. dağcılar, dağa çıkmak için

2. yemek yemek üzere
3. kağıtları dosyalaması için
4. babam yabancı dil öğrenmek için
5. bayram tatilinde yer ayırmaları için
6. çok yağlı yiyecekler
7. biraz bekleyin. Servis
8. kına gecesinde misafirlerin rahat etmesi için
9. Gamze Hanım, kontrol etmesi için
10. bir daha geri dönmemek üzere
11. haydi sınıfa girelim
12. sağlığın bozulmaması için

a. çok uğraştı ama ben önem vermedim
b. şişmanlığa neden olmaktadır
c. sigarayı bırakman gerek
d. öğretmen gelmek üzere
e. lokantaya gittiler
f. buralardan gidiyorum
g. malzemelerini hazırlıyorlar
h. sekretere verdim
i. otele telefon ettim
j. otobüsü gelmek üzere
k. dosyaları Tülin Hanıma verdi
l. her türlü hazırlığı yaptık

. dağcılar, dağa çıkmak içinmalzemelerini hazırlıyorlar





2. yemek yemek üzere lokantaya gittiler

3. kağıtları dosyalaması için sekretere verdim

4. babam yabancı dil öğrenmek için çok uğraştı ama ben önem vermedim

5. bayram tatilinde yer ayırmaları için otele telefon ettim

6. çok yağlı yiyecekler şişmanlığa neden olmaktadır

7. biraz bekleyin. Servis otobüsü gelmek üzere

8. kına gecesinde misafirlerin rahat etmesi için her türlü hazırlığı yaptık

9. Gamze Hanım, kontrol etmesi için dosyaları Tülin Hanıma verdi

10. bir daha geri dönmemek üzere buralardan gidiyorum

11. haydi sınıfa girelim öğretmen gelmek üzere

12. sağlığın bozulmaması için sigarayı bırakman gerek