Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Adlaştırma

Συμπληρώστε τα κενά:

1.sigara iç.............sağlığa zararlıdır.
2.Müzik dinle.................insanı dinlendirir
3.Yarın erken kalk................gerek.
4.Ali'nin oku..............iyi, ama yaz...............biraz zayıf.
5.Bizim hafta sonunda biraz aliş veriş yap..................lazım.
6.Her gün sabahtan akşama kadar aynı işi yap...............hiç hoşuma gitmiyor.
7.Dans et.................birinciyim.

8.Kadınlar, erkeklerin iltifat et....................çok hoşlanırlar.
9.İnsanların görevlerini zamanında yap..............nefret ediyorum.
10.Biraz sessiz ol................ ve beni dinle................istiyorum .

11.Annem akşamları eve geç gel...............kızıyor.
12.Onunla konuş................denedim, ama beni görmek istemedi.

13.Ayşe'den bu konu hakkında konuş................rica ettim.
14.Kitap oku...........boş zamanları değerlendir...............en iyi yoludur.


sigara içmek sağlığa zararlıdır.
Müzik dinlemek insanı dinlendirir
Yarın erken kalkmam gerek.
Ali'nin okuması iyi, ama yazması biraz zayıf.
Bizim hafta sonunda biraz aliş veriş yapmamız lazım.
Her gün sabahtan akşama kadar aynı işi yapmak hiç hoşuma gitmiyor
Dans etmekte birinciyim.

Kadınlar, erkeklerin iltifat etmesinden çok hoşlanırlar.
İnsanların görevlerini zamanında yapmamasından nefret ediyorum.
Biraz sessiz olmanı ve beni dinlemeni istiyorum .

Annem akşamları eve geç gelmeme kızıyor.
Onunla konuşmayı denedim, ama beni görmek istemedi.

Ayşe'den bu konu hakkında konuşmamayı rica ettim.
Kitap okumak boş zamanları değerlendirmenin en iyi yoludur