Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

CAGRI MERKEZİ DİYALOGLARI


HEMEN HEMEN HER SİRKETİN ARTIK BİR CAGRI MERKEZİ NUMARASI VAR.. MÜSTERİLER HERHANGİ BİR KONU İLE İLGİLİ BİLGİ EDİNMEK iSTEDİKLERİNDE YADA BİR SORUNLA KARSI KARSIYA KALDIKLARINDA BU NUMARALARI ARIYORLAR.. AMA BAZI MÜŞTERİLER VARKİ CAGRI MERKEZiNDEKİ O SABIRLI GÖREVLİLERİ BİLE CILGINA CEVİREBİLİYORLAR.. İŞTE BUNLARDAN BAZILARI



Bir müşteri internete erişme konusunda bir takım sıkıntılar cekiyor;
CAgrı merkezi: Dogru şifreyi girdiginize emin misiniz?
Müşteri: Evet.. hatta bunu bi arkadasımdan gördüm..
Cagrı merkezi: Peki bana sifrenizin ne oldugunu söyler misiniz?
Müşteri: Bes tane küçük yıldız
****************************** ********
Cagrı merkezi: Ne ceşit bir bilgisayar kullanıyorsunuz?
Müşteri: Beyaz...
****************************** ********
Müşteri: Merhaba ben Rose... Bilgisayarımda disket takılı kaldı.. Cıkaramıyorum..
Cagrı merkezi: Dısarı cıkarmak için gerekli olan dügmeye bastınız mı?
Müşteri: Evet bastım ama hala cıkmıyor...
Cagrı merkezi: Bu durum pek iyi gözükmüyor.. Not almam lazım..
Müşteri: Aaaa bi saniye... Disketi takmamışım masamın üstünde duruyo.. Pardon..
http://www.webhatti.com/komik-seyler

****************************** ********

Cagrı merkezi: Bilgisayarınızın ekranının sol tarafında bulunan 'bilgisayarım' ikonuna tıklar mısınız?

Müşteri: Sizin solunuz mu, benim solum mu?



****************************** ********

Cagrı merkezi: İyi günler.. Yardımcı olabilir miyim?

Müşteri: Merhaba.. Bilgisayarımdan cıktı alamıyorum..

Cagrı merkezi: ok. Simdi baslat a basarmısınız ve.....

Müşteri: Bana teknik bilgiler söylemekten vazgecin.. Ben Bill Gates deilim!!!



****************************** ********

Müşteri: İyi günler..Bilgisayarımdan cıktı alamıyorum.. Her seferinde tekrar deniyorum ama karsıma 'yazıcıyı göremiyor' seklinde bi yazı cıkıyor.. Yazıcıyı monitörün önüne kadar getirmeme ragmen hala göremedigini söylüyor....



****************************** ********

Müşteri: Kırmızı renkte baskı alam konusunda sıkıntı yasıyorum...

Cagrı merkezi: Renkli baskı alabilen bi yazıcıya sahip misiniz?

Müşteri: Aaaaa... tesekkürler...



****************************** ********

Müşteri: Klavyem calısmıyor..

Cagrı merkezi: Bilgisayara baglı oldugundan emin misiniz?

Müşteri: Hayır.. Bilgisayarın arkasına ulasamıyorum..

Cagrı merkezi: Öyleyse klavyeyi elinize alın ve 10 adım geri gidin.

Müşteri: Ok..

Cagrı merkzi: Klavye sizinle birlikte geliyor mu?

Müşteri: Evet

Cagrı merkezi: Bu Klavyenizin bilgisayara baglı olmadıgını gösterir.. Baska bir klavye var mı?

Müşteri: Evet burda bi tane daha var.. Aaaaa bu calısıyor...



****************************** *********

Cagrı merkezi: Sifreniz kücük harfle a büyük harfle V ve 7 rakamı..

Müşteri: 7 de büyük harfle mi yazılacak?

****************************** *********
Müşteri: büyük bir problemim var.. Bir arkadasım bilgisayara ekran koruyucusu koydu ama ne zaman mouse'u hareket ettirsem ekran koruyucum ortadan kayboluyor..Kaynakwh: Kaynakwh:
****************************** *********

Cagrı merkezi: İyi günler.. nası yardımcı olabilirim?

Müşteri: Hayatımda ilk kez bi e-posta yazıyorum..

Cagrı merkezi: Ok.. sorun nedir?

Müşteri: E-posta yazarken a harfini buldum ama nasıl yuvarlak içine alacagımı bilmiyorum...