Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

ÖĞRENCİ---ÖĞRETMEN DİYALOGLARI

hoca : huseyin yeter artik, cik disari !

ben : hocam olmaz, cikmam !
hoca : cik disari dedim neden cikmiosun ?
ben : hocam beni dersten atacaksaniz benimle beraber 3 kisi daha atmaniz lazim..
hoca : o nedenmi$ ?
ben : tek ba$ina okey oynanmio hocam



öğrenci; arkadaşıyla konuşup, gülmektedir
hoca : çık dışarda gülmeye devam et..!
öğrenci : aaa..! deli derler adama olmaz öyle tek başına..
hoca : defooool..! *


lise 1'de matematik dersidir, herkes ayrı muhabbet cevirmekte, dersi pek takmamaktadır * sonunda kuduran hoca, kendine bir kurban seçer:
-suphi yeter artık, çık dışarı!!
-ama hocam ben konuşmuyordum ki, niye çıkayım!?
-dışarıııeaaaı dedim!!!
-hocam ama hayır ya..
-bi daha söylemeyeceğim suphi, dışarı..
-herkes konuşuyor ya niye ben..
-çık dedim!!


suphi kişisini haşimle yerinden kalkar, hızlı adımlarla kapıya doğru gider ve kapıyı hızla *
çarparak, çıkar..


-suphi gel buraya!!!
http://zipkinci.com/zipkinci-kahvesi/4862-ogrenci-ogretmen-diyaloglari.html


istanbulda özel bir lise, ingilizce dersi

sınıfın dersle ilgi ve alakası yoktur, herkes kendi dalgasındadır, bu sırada önde oturan öğrenci, etrafa su kapağı, silgi gibi materyaller atmaktadır.



ögrenci: zuaehueauhuueh

hoca: sooo, we use simple perfect tense for... bak bi daha bi şey atarsan..!!!

ögrenci: al attım *

hoca: çık dışarı!!!

ögrenci: sıranın altında gazete olucaktı.

hoca: çıııııııııııııııııııgggggk!







- çık lan dışarı!

+ siz çıkarmıyorsunuz, ben çıkıyorum.*







- şş sen arkadaki arkadaşım kapıyı dışardan kapatır mısın?

+ hocam anlamadım bi daha söyler misiniz?







-lütfen dışarı çık ahmet!

-peki.

-tamam otur ama bidaha konuşma!

-peki.

))))))







hoca: çık dışarı..!

öğrenci ayağa kalkar: ama hocam..?!

hoca: otuuuur! çık dışarı..!!!!!!!!!?

öğrenci: ama hocam hangisini yapiim?!

hoca: defooool..! *







-oglum sus artik atarim disari bak.

+niye hocam lazim degil miyim?

-kalk bakayim, cik disari.

+(kapiyi acip, tekrar ogretmene doner) bak pisman olursun ama?

-cik dedim!

+(disari cikar, kapiyi kapatir, birkac saniye sonra kapiyi aralayip kafasini iceri uzatir) bak, bir daha gelmem ama?

-defoooool!







bi ders boyunca surekli gerzek espiriler yapan arkadas, son cinligini yapmak üzeredir, parmak kaldırır;

-hocam bisey sorabilir miyim?

-sor bakalım..

-size baba diyebilir miyim? ehehehehe

-sen bi gel.. (kapıya yönelir ve açar) ve sonra: bak bakalım dışarda baba diyebilceğin birileri var mıymıs...