Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

webcam açan kız - erkek diyalogları

Kız: nasıl görünüyorum?

Erkek: önemli değil , herzaman yanımda poşet bulundururum
------------ oOo ------------
Kız: kamera çok bulanık değil mi?
Erkek: no problem , abazaya cine5 bile şifresiz görünür
Kız: nasıl yaniuuu?
Erkek: yok bişi sen devam et
------------ oOo ------------
Kız: nasıl görünüyorum?
Erkek: istersen camsız devam edelim, hatta en iyisi sen beni listenden sil !
------------ oOo ------------
Kız: nasıl görünüyorum?
Erkek: waw mükemmelsin !
http://www.teknikportal.com/webcam-acan-kiz-erkek-diyaloglari-t13663.0.html

Kız: tşk ederim

Erkek: şaka kız şaka , evrimini tamamla sonra görüşelim senle



------------ oOo ------------



Kız: evet ne düşünüyorsun benim için?

Erkek: anne baba akraba mı senin?



------------ oOo ------------



Kız: nasıl görünüyorum?

Erkek: görmüyom , gözlerimi kapattım!



------------ oOo ------------



Kız: bak kimseye cam açmam aslında

Erkek: benim suçum neydi?



------------ oOo ------------



Kız: nasılım?

Erkek: Sana tel numaramı vermedim değil mi?

Kız: hayır vermedin , neden?

Erkek: iyi !



------------ oOo ------------



Kız: iyi görünüyor muyum?

Erkek: aaa maymun mu besliyon? bu arada sen nerdesin camerada görünmüyon

Kız: hayvan !



------------ oOo ------------



Erkek: tamam kamera açılıyor.

Kız: aaa kamerayı neden kapattın? aaa çevirimdışı olmuş !



------------ oOo ------------



Kız: evet nasılım?

Erkek: valla senin görüntüyü kaydedip teknikportalda yayınlamak için camını açtırmıştım ama senin bu görüntüyü yayınlamaya kalksam kesin banlarlar beni!