Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

Komik Müşteri Servisi Diyalogları

- İyi günler, hoşgeldiniz, nasıl yardımcı olabilirim?

- Para çekemiyorum ben...
- Şifrenizi yanlış giriyormuşsunuz Destur bey!...
- Şifre mi? Benim şifrem hep aynıdır, İstanbul'un kurtuluşu...
- Lütfen, bana şifreyi söylemeyin efendim.
- Hah, tamam hatırladım, 1956!!!
- Efendim o İstanbul'un kurtuluşu değil ama...
- Yaaaa!... Kaçtı İstanbul'un kurtuluşu?
- Efendim ben malesef söyleyemem bunu size.
- Niye sen de mi bilmiyosun?...
- Biliyorum, ama güvenlik açısından benim şifreyi bilmemem gerekiyor.
- Ben sana şifreyi sormuyorum ki!... İstanbul'un kurtuluşunu soruyorum.
- Evet, ama...
http://farkbul.net/komik-yazilar/1915-komik-musteri-servisi-diyaloglari.html


-------------------------------------------------------------------------------------------



Meraba ben Batur nasıl yardımcı olabilirim?

- Benim telefonda bi problem var yönlendirmeynen ilgili...

- Peki ilk önce telefonunuzun ''menü" tuşuna sonra da ''5'' tuşuna basın...

- Evet... Tamam...

- Ekran da ne var şimdi?

- Show tv...

- ???



------------------------------------------------------------------------------------------



- İyi günler kredi kartı başvurunuz için aramıştım sizi...

- Tabi buyrun..

- Mesleğiniz nedir acaba?

- Hayat kadını...

- ... Özel sektör yazıyorum ben...

- O da olur!...



-------------------------------------------------------------------------------------------



- Meraba ben Baturcan nasıl yardımcı olabilirim?

- Benim telefonum kemerde çekmiyor...

- Bi saniye bekleyin bilgisayardan kayıtlara bakalım... Fethiye'deki hatlarda bir problem gözükmüyor şu an, acaba...

- Ne Fethiye'si kardeşim, pantolon kemerinden bahsediyom ben ... telefonu kemere takınca hat bulamıyo telefon...

- !!!



-------------------------------------------------------------------------------------------



Kadın : Merhaba ben kredi kartınızla köpek almıştım...

Yetkili: Evet efendim?...

Kadın : Bu köpeğin kulakları duymuyor. Acaba sigorta kapsamına giriyor mu?

Yetkili: Ben bi team leader'ıma danışıyim!!!?!!...



-------------------------------------------------------------------------------------------



- Ya benim bu printer çalışmıyor!... Yeni de aldım...

- Yardımcı olalım efendim...

- Tamam

- Bilgisayarınız printeri görüyor mu efendim?

- Evet, karşı karşıyalar!...



--------------------------------------------------------------------------------------------



- Şu an bankanızın ATM'sinden maaşımı çekemiyorum.

- Üzgünüz efendim geçici bir hatadan ötürü şu an tüm sistemlerimiz off'tadır.

(Bir saat kadar sonra)

- Ben şu an Of'dayım ve hala paramı çekemiyorum...



-------------------------------------------------------------------------------------------



- İyi günler, ben Banu efendim, nasıl yardımcı olabilirim?

- İyi günler hanımefendi, bir paket yollamak istiyorum...

- Tabii ki efendim, nereye göndermek istiyorsunuz?

- Nerelere gönderebilirim ki?

- Bütün dünyaya efendim...

- Cidden mi? Alaska'ya bile gönderebilir miyim?

- Tabii ki efendim...

- Oldu o zaman abime bir paket yollicam, kendisi biolojist bilim adamıdır... İşi için kimyasal madde yollamam

gerekiyo, Alaska'da buzdan başka bi şey yokmuş...

- Efendim, tehlikeli veya yasa dışı bir madde değilse sorun olmaz...

- Ne tehlikesi... Odo-nitrat-carbonat, hidrojen ve tuz yollicam tehlikesi yok... Yani karışmazsa yoktur, ama karışıp da

reaksiyon yaparsa patlar...

- Tamam efendim, abinizin adresini verebilir misiniz?

- Hanımefendi abimin adresi yok, yani dediğim gibi kendisi biolojist, Alaska'da suyun altında bir platformda... Size ancak

koordinatlarini verebilirim...

- Bir dakka beyefendi, bi müdüre sorim aceba nasıl olur!...



------------------------------------------------------------------------------------------



- Güvenliğiniz için bir kaç soru sormam gerekiyor. Doğum yeriniz?

- Erzurum...

- Doğum tarihiniz?

- 23 Ocak 1957

- Annenizin evlenmeden önceki soyadı?

- Anami karıştırma lan bu işe!

- ?????!!!!!