Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

AŞK EVİ DİYALOGLARI

BANU: Ben başarılarımı yaptım. Dünyayı yaşadım ben.
MURAT: Kes hadi. Tamam masayı hazırla. Boş boş konuşma.
BANU: Hülya'yla herkes eğleniyor. Para her şeyi örtüyor.
MURAT: Yeter artık yaaa. Sabah sabah.
***
ΜURAT: Pil versene.
BANU: Ben nasıl pil veririm Murat Bey? Sizin piliniz şarj olmuyor mu?
***
MURAT: Nasıl kahvaltı bu. Ne yaptığını da bilmiyorsun ki. 2 tabağı üst üste koymuşsun.
BANU: Biraz yavaş konuş. Vallaha başım şişti.



***

MURAT: Sen akıllısın. Ama aptalı iyi oynuyorsun. Şu sabahlığı da giyme üstüne ya. Karşımda böyle dolaşıyorsun.

BANU: Bugün Pazar. Beğenmediysen boşan.

MURAT: Zaten seninle evli değilim ki.



***

MURAT: Banu ya kalk artık. Yat yat nereye kadar?

BANU: Gel ısıtayım seni. Sen de yat.

MURAT: Hadi kalk, kahve yap. BANU: Öpersen yaparım.



***

BANU: Eyvah kahve taştı.

MURAT: Yine yaktın ocağı. Ha ha ha ha.











(takvim)