Πέμπτη 17 Ιουνίου 2010

Τοποθετείστε στη σωστή θέση

Yazma- öğretmemi- konuşma- etmek- pişirmesinden- aramanıza- yapması- yapmayı- olmalarını- yatmalarına- okumamı- gitmeyi- oturma- bitirmene- kalmasından- olmasını- toplamaya- toplamayı- konuşmanıza- küfretmesinden.


a. Onun her an.............nefret ediyorum.
b. Beni................çok memnun oldum.
c. TÖMER'de güzel..............ve..............kursaları da var.
d. Boş zamanlarımda resim.............denedim, ama hiç kolay değil.
e. Öğrencilerin ödevlerini................öğretmeni mutlu ediyor.
f. Sizin benimle böyle.............izin vermiyorum.
g. Anne ve babalar çocuklarının iyi birer insan............isterler.
h. Aslı bugün eve erken............düşünyor, çünkü çok işi var.
i. Her politikacı seçimlerde oy.............düşünür.
j. Babam, benim boş zamanlarımda kitap............istiyor.
k. Onlar çiçek..............gittiler.
l. Size türkçe...............istiyor musunuz?.
m. ...............odasını temizledin mi?.
n. Bütün öğrencilerimin başarlı...............istiyorum.
o. Komutan, askerlerin geç................izin verdi.
p. Karımın her gün aynı yemeği...............sıkıldım.
q. Senin ödevlerini.............yardım............istiyorum.
r. Babası onun sınıfta.............korkuyor.
a. Onun her an küfretmesinden. nefret ediyorum.

b. Bençok aramanızamemnun oldum.

c. TÖMER'de güzelkonuşmaveYazma kursaları da var.

d. Boş zamanlarımda resimyapmayıdenedim, ama hiç kolay değil.

e. Öğrencilerin ödevleriniyapmasıöğretmeni mutlu ediyor.

f. Sizin benimle böylekonuşmanızaizin vermiyorum.

g. Anne ve babalar çocuklarının iyi birer insanolmasınıisterler.

h. Aslı bugün eve erkengitmeyidüşünyor, çünkü çok işi var.

i. Her politikacı seçimlerde oytoplamayıdüşünür.

j. Babam, benim boş zamanlarımda kitapokumamıistiyor.

k. Onlar çiçektoplamayagittiler.

l. Size türkçeöğretmemiistiyor musunuz?.

m. oturmaodasını temizledin mi?.

n. Bütün öğrencilerimin başarlıolmasınıistiyorum.

o. Komutan, askerlerin geçyatmalarınazin verdi.

p. Karımın her gün aynı yemeğipişirmesindensıkıldım.

q. Senin ödevlerinibitirmeneyardımetmekistiyorum.

r. Babası onun sınıftakalmasındankorkuyor.