Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

minibus diyaloglari

-basibüyük mü?

-evet, basibüyük.
-ne zaman kalkar?
-sen oturursan kalkar bacim.
-kaç vericem?
-800.


- şöför- arkadan vermeyen var mi?
-yolcu- az önce eline verdik ya kardesim..
- yolcunun sigarasi bitmistir fakat minibüste oldugunu unutmaktadir ..

-yolcu- bir monte carlo lütfen
-söför- abla bu bakirköye gider
-kız- neriman sen arkadan verme ben veririm
http://www.webmastersitesi.com/geyik-komik/minibus-diyaloglari.6388


- neriman abla- kizim dur! ben vereyim benimki bozuk zaten...
-kız- aman ne olcak sanki nasil olsa benimki de bozulacak,ben vereyim!



- oğlum bu eminönü'nden geçer mi?

-yok teyze biz taksime çikiyoruz

-hah tamam oglum siz gidin ben gelmeyeceğim



- yolcu: - abi heykel'e çikiyo mu?

-soför: - yok abi, yanindan geçiyo.



- arkadaki aksi teyze öndeki uzun saçli delikanliya seslenir

-kizim şurdan bir kisi uzatir misin?

-ben kiz degilim!!!

-amaaaan ne bileyim kizmisin dulmusun, uzat iste!!