Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

telefon bankacılığı diyalogları

bankacılık işlemi yaptıran vatandaşların ilginç soruları ve karşılığında verilen ilginç cevapları….


- Ekstrem bana ulaşmıyor ve sürekli faiz ödüyorum!...
- Nereden geliyor bu değirmenin suyu...

- Bir kredi kartı başvurum vardı, kabul oldu mu acaba?...
- Ne yazik ki 250 ye 300 oyla reddedildi...

- Arkadaslara kredi kartı geldi bana gelmedi?...
- Bundan sonra arkadaşlarınızı daha dikkatli seçin.....

- Yani beyefendi on kere form doldurdum kredi kartı için...yine red,
   Allah aşkına bu kartı alabilmek için ben ne yapayım siz söyleyin ?
- Gidin Masterbaba türbesinde dua edin....

http://www.nuveforum.net/408-komik-yazilar/19611-telefon-bankaciligi-diyaloglari/

- Kartımın limiti neden bu kadar düşük ?

- Uluslar arası para piyasası dengelerini bozmak istemedik.....



- Yarın gidip bankadaki tüm paramı çekiyorum...

- Bunu yaparsaniz tarih sizi affetmeyecektir...



- Bankamatik kartımı yuttu, naapicam?...

- Sakin olun ve elinizi yavasça kart yuvasından çıkartın ......



- Ya kart matikte kaldı ve buralarda bir şube yok. Acaba bir ekip

gönderebilirsiniz?...

- Derhal...Yalnız ekip gelinceye kadar siz suni teneffüse devam edin...



- Az önce bir fax çektim ulastı mı acaba?..

- Normal miydi, Yildirim mi?



- Genel Müdürlüğünüzün telefonunu alabilir miyim?

- Veriyim ama, kontur milletlerarası yazıyor...



- Dün kartımı kaybetmiştim şimdi buldum. Bakar mısınız harcama olmuş mu?

- Sayenizdeekonomi %1,2 buyumus...



- Yauv kardeşim 10 dakkadır müzik dinletiyorsunuz adama...!

- Guzel sanatların hangi dalına tahammül edebilirsiniz ki?



- Orada sizin üstünüz yok mu?

- Hayir yarı çıplağız….



- Bana müdürlüğünüzü bağlayın onunla görüşmek istiyorum!..

-Italyanca biliyor musunuz?



- Ben şifremi tuşladım böyle bir kart yoktur dedi robot..(sesli yanıt

sistemi)

- Sizi korkutmak için söylemişler efenim, var kartınız ...



- Maasım yatmış mı, bakar mısınız?

- Maaş göremiyorum ama bir servet bugün itibariyle hesabınıza yatmış ...



- Siz bana kuryenin adresini verseniz ben gidip alsam olmaz mı?

- Bunu duymamış olayım



- Sizin yeriniz nerde?

- Her zaman yanınızda



- Borcumu iki ay ödemezsem kartım takibe girer mi?

- Fazla uzağa kaçamaz…….



- Ya bir kartı teslim edemediniz 10. arayışım bu sizi....

- Haklısınız çok yıprandak ikimiz de bir süre görüşmesek.



- Kısa vadede hangi enstrümana yatırım yapmayı tavsiye edersiniz?

- Parayı veren düdüğü çalar.



- Provizyon alamıyoruz,Bankanızı arayınız diyor.

- İşiniz düşmese zaten hiç arayacağınız yok…