Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

mahkeme diyaloglari

Türk mahkemelerinde hakimle sanık ve tanıklar arasında geçen gerçek konuşmalar… Gülmekten kırılacaksınız!


SORU: Doğum tarihiniz nedir?
CEVAP: 15 Temmuz
SORU: Hangi yıl?
CEVAP: Her yıl
***
SORU: Hastalığınız hafızanızı etkiliyor mu?
CEVAP: Evet
SORU: Peki ne şekilde etkiliyor?
CEVAP: Olayları unutuyorum.
SORU: Bize unuttuğunuz bir şeyi örnek olarak verebilir misiniz?
***
SORU: Sizinle yaşayan oğlunuz kaç yaşında?
CEVAP: Ya 38 ya da 35. Hangisi olduğunu hatırlamıyorum.
SORU: Ne kadardır sizinle yaşıyor?
CEVAP: 45 yıldır…
***
SORU: Kocanız uyandığı zaman, size söylediği ilk şey neydi?
CEVAP: Bana ‘Neredeyim ben, Canan?’ dedi.
SORU: Peki bu niçin canınızı sıktı?
CEVAP: Çünkü benim adım Suzan…
http://www.onkare.com/eglence/mahkeme-diyaloglari


***






SORU: Korna çaldınız mı?


CEVAP: Kazadan sonra mı?


SORU: Kazadan önce.


CEVAP: Tabii; 10 yıl boyunca…






***






SORU: Kadının üç çocuğu vardı değil mi?


CEVAP: Evet.


SORU: Kaçı erkekti?


CEVAP: Hiçbiri.


SORU: Hiç kız çocuğu var mıydı?






***






SORU: Saldırganı tarif eder misiniz?


CEVAP: Orta boyluydu, sakalı vardı.


SORU: Kadın mıydı, erkek miydi?






***


SORU: Merdivenlerin bodrum katına indiğini söylediniz.


CEVAP: Evet.


SORU: Aynı merdivenler yukarı çıkıyor muydu?






***






SORU: İlk evliliğiniz nasıl sona erdi?


CEVAP: Ölümle.


SORU: Ölen kimdi?






***






SORU: Vücudu incelediğiniz zamanı hatırlıyor musunuz?


CEVAP: Otopsi 18.30 da başladı.


SORU: Adam ölüydü değil mi?


CEVAP: Yok, oturmuş, neden üzerinde otopsi yaptığımı merak ediyordu.