Σάββατο 12 Ιουνίου 2010

KORSAN CD'Cİ DİYALOGLARI !!!

-abi gripin geldi mi?

-biz ilaç satmıyoruz.
-abi ben müzik albümü olarak şey ettiydim.
-ben yabancı albüm satmıyorum.
-peki abi...

-abi, dün aldığım fifa cdsinin içinden izzet yıldızhan çıktı.
- dinle sen de, iyidir o!
- ?

-will smith var mi?
-dalga mi geciosun?
-nasi yani? haa var yani?
-git olum simitci orda tövbe tövbe....
-(bisey diyemeden uzaklasilir)
http://www.videodersane.com/her_telden/korsan_cdci_diyaloglari-t3315.0.html


-muse var mı?

-hö ?!?!

-muse muse

-gel kardeşim (bir eli de omzuma attı samimiyet baabında) bak bunların hepsi müzik, seç beğen al.

-sağolasın abi.



- iced earth var mı abi..?

- bir sorayım kardeş.. selamiii, ice 4 var mı lannn?!





- tupac resurrection var mi?

- nee? ereksiyon mu?

- anan anan..





- halka vaarmı sizde?

-yok.

(1 hafta sonra)

-merhaba...halka geldi mi ?

-yok ..gelmedi da...

(1 hafta sonra)

-iyi günler abi halka geldimi

-yook gelmedii...

( cd tezgahta görülür)

-e abi gelmiş işte... niye yok diyosun ?

-ha sen çember diyosuuun...var o var...

-???



- sims 2 geldi mi abi?

-simithski simitski. dur bakaım şuraya

-yok sims2 sims2

-heee tıhe simiths mı? al abla?

-yok abi oyun diyorum sims diyorum 2 diyorum

-e ne aratıyosun karrrrdeşiim o zaman simitihs diyosun (cdleri düzeltir) alalaal

-hasbinallaaaah



abi sizde red hot chili peppers varmı?

- ney?

- red hot chili pepers abi ...

- haa .. lan hüsamettin .. hiişştt hüsamm ... la hüsoo bizde red hot khillii peypirs varmı lan ?

- olacaktı abi ..

- mümkünse californication var...

- la hüsoo kaliforniyayı ver la kaliforniyayııı ...



-abi bomfunk mc s var mı?

-ney?

-bomfunk mc s...

-yok kardeşim cd satıyoruz biz!

-peki abi...



- gemide varmı?

- gemide var , teknede var, sahilde var abi ....

- peki



abi, smashing machines var mi?

- yok be guzelim, dun bitti yarin yine getiririz..



- abi microcosmos var mi?

- selahattin lan mikrogazoz var mi bizde?

- bosver abi kactim ben.



- iyi gunler, mental ray var mi?

- yok be abi. ama max 3 var, yeni geldi.





-usta nasıl bunun çekimi

-ben izledim devede nin aynisi

-(hadi canım sende)





- ac/dc var mı?

- ne sidisi?

- ac/dc

- ha eysi disi



abi 1984 var mı?

- 84 var 85 var 86 var...

- hö?!?



-iced earth var mi ?

-yok be abim dördü gelmedi daha bize...





-radiohead in son cd si var mı?

-yok ya o. radyo be$ var, caiptal hits var, number one volume be$ de geldi..

-hı yok, neyse..



- push the tempo var mı?

- ? huş dı pempo? o yok



- divx var mı?

- nasıl abi?

- divx diyorum...

- haaaaa.... ooo * kalmadı abi, haftaya bir daha uğra, gelmiş olur. matrix var ama istersen.

- neyse!



arkadaşla film bakarken yaşlı bi amca geldi tezgahtara sordu

-e şey hayvanlı varmı?

-humm bi dk amcacım(2 tezgah ileriye bağırır). lan selooo hayvanlı varmı hayvanlı amca istiyor.

mekan: sinanpaşa önü;



-arkada$: abi eiffel 65 (eyfel sixty five) varmı?

-satıcı: o yoh yegenim ama $urada eiffel 65 (eyfel altmı$ be$), ondan verelim...



-kült filmler var mı?

-sen de mi kürtsün abi?memleket?

-yok kült film dedim...

-abi bi de kürt filmi satarsak bizi oyarlar burda.

-peki.kolay gelsin...